TICKETS

Praktische Info

RESERVATIE EN/OF AANKOOP

  • Tickets voor onze activiteiten kan je bestellen op www.ccdiest.be.
  • Door het aankopen van tickets erkent de koper kennis te hebben genomen van de algemene verkoopsvoorwaarden van CC Diest.
  • Het systeem stelt je de best beschikbare plaatsen voor, maar je kan ook zelf in het zaalplan de nog beschikbare zitplaats(en) van uw keuze aanduiden.
  • Om de tickets te betalen kan je kiezen uit verschillende betaalwijzen. Dit gebeurt in een totaal beveiligde betaalomgeving. De online betaalinstelling (Ogone) aanvaardt verschillende directe betaalmogelijkheden, maar je kan ook opteren voor een standaard overschrijving.
  • Indien je er voor koos de tickets per post toegestuurd te krijgen, wordt hiervoor een verzendingskost (€1,5) aangerekend.
  • Voor rolstoelgebruikers en hun begeleiders voorzien wij een beperkt aantal goed bereikbare plaatsen. Om je de meest geschikte plaats te kunnen toekennen, gebeurt de reservatie uitsluitend via het onthaal in Den Amer.

HET TICKET

  • Het is belangrijk dat je mailadres en adresgegevens correct zijn. Gelieve dit bij elke bestelling goed na te kijken. Bij foutieve gegevens kunnen we niet garanderen dat de tickets verzonden worden of tijdig zullen toekomen.
  • Indien je ervoor koos de tickets zelf af te printen, ontvangt u na betaling een mail met de tickets in pdf-formaat. Deze tickets kan je thuis afprinten en meebrengen naar de voorstelling of activiteit. Gelieve spam of ongewenste mails na te kijken wanneer je de tickets niet ontvangt in uw standaard mailbox. Kan je de tickets niet terugvinden, gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen met het onthaal van CC Diest (013 460 640 of tickets@ccdiest.be). Mogelijk is er iets verkeerd gelopen tijdens de boeking.
  • Als de betaling minder dan 7 dagen voor de voorstelling of activiteit geregistreerd wordt, sturen we de tickets niet meer toe per post. Op vertoon van uw betaalbewijs (rekeninguittreksel) kan je de tickets afhalen aan de zaalkassa.
  • Niet tijdig afgehaalde of niet-betaalde tickets worden doorverkocht vanaf 10 minuten voor de voorstelling.
  • Indien je het ticket op je smartphone laat leveren, moet je het niet afprinten. Wij scannen het dan rechtstreeks op je smartphone (passbook).

IN DE ZAAL

  • De toegangscontrole gebeurt met een scanner aan de ingang van de zaal. Ieder ticket heeft een unieke barcode en geeft éénmalig toegang voor één persoon. Een kopie maken is verboden en heeft bijgevolg geen zin.
  • Personen met een handicap die over een begeleiderspas beschikken, kunnen gratis een begeleider meebrengen naar de voorstelling. Deze begeleider hoeft niet altijd dezelfde persoon te zijn.
  • Bij familievoorstellingen vragen wij met aandrang om de vermelde minimumleeftijd te respecteren. Zo is er maximaal kijk- en spelplezier voor iedereen.
  • We proberen onze voorstellingen stipt te starten op het aangekondigde uur. Zorg ervoor dat je op tijd bent, want na aanvang van de voorstelling wordt er geen publiek meer toegelaten in de zaal, tenzij bij eventuele pauzes. Laatkomers hebben geen recht op terugbetaling of een andere compensatie.
  • Bij voorstellingen met zitplaatsen mag er in de zaal niet gegeten of gedronken worden.
  • Het is tijdens de voorstellingen verboden te fotograferen, geluids- en/of beeldopnames te maken. Bedankt om de gsm uit te schakelen voor de start van een voorstelling.